A Doralian elfogadja az összes főbb kártyát bele értve a Visa, MasterCard, Maestro, American Express, Diners Club, Discover. Ezen kivül Digitális tárcákat (Barion Wallet, Google Pay, Apple Pay. A fízetés biztonságát a Barion nyujtja. További információ a www.barion.hu oldalon érhető el.
Mit jelent a "Kifutó Termék"?
A „Kifutó Termék” azt jelenti, hogy a terméket nem lehet visszaküldeni visszatérítésre kivétel nélkül. A Kifutó Termékeken megjegyzés található termék oldalán.
Rendelés
Lemondhatom a rendelésemet?
A rendeléseket a lehető leghamarabb teljesítjük, a rendeléseket azonnal feldolgozzák, és nem lehet lemondani vagy módosítani.
Eltávolíthatok/hozzáadhatok egy terméket a rendelésemhez?
Miután a rendelést leadták, a vásárolt termékekben nem lehet változtatni.
Megváltoztathatom a szállítási címemet?
Igen, frissíthetjük a címét, amíg csomagját nem szállította el Tölünk a futárszolgálat. Ezt minnél hamarabb jeleznie kell az ügyfélszolgálatunk felé Ha az ügyfélszolgálat nem érhető el, kérjük, küldje el kérését e-mailben, és adja meg a helyes címet. Mielőbb visszajelzünk Önnek, hogy a változtatás megtörtént-e.
Alkalmazhatok kuponkódot a rendelésemhez, miután azt leadtam?
Miután a rendelést leadták, nem lehet változtatni. Ha a kuponkódot a pénztárnál kihagyták, azt nem lehet utólag alkalmazni.
A rendelésemben lévő termékek akciósak vagy promóciósak lettek a rendelésem leadása után, alacsonyabb áron fogom megkapni?
A rendeléseket azonnal feldolgozzák, és nem lehet módosítani, így a kedvezményeket vagy promóciókat nem lehet korábban leadott rendelésekre alkalmazni.
Hogyan követhetem a rendelésemet?
Miután a rendelést megkaptuk küldön Önnek egy visszaigazolást E-mailben. Mikor a csomagot fel adjuk Önnek E-mailben értesíteni fogjuk és csatolunk egy nyomonkövetési számot. Az oldalon is található egy Csomagkövetés menüpont, ha meg adja rendelési adatait akkor ott is nyomon tudja követni csomagját.
Sérült terméket kaptam, mit tegyek?
Ha sérült terméket kap, kérjük, küldjön egy képet a kárról a hello@doralian.hu címre a rendelés kézhezvételétől számított 48 órán belül. Kérjük, adja meg a rendelésszámát és a kár leírását, ha az nem látható egyértelműen a fényképeken. Ha a sérült vagy rossz terméket előzetes értesítés nélkül küldik vissza, a visszaküldést az ügyfél költségén küldhetjük vissza.
Rossz terméket kaptam, mit tegyek?
Ha olyan terméket kapott, amelyet nem rendelt, kérjük, küldjön képeket a hello@doralian.hu címre. Miután megkaptuk a képeit, egy munkatársunk segíteni fog Önnek.
Szállítás
Mit tehetek, ha a rendelésem kézbesítve van, de nem kaptam meg?
Ha a csomag állapota „kézbesítve”, de a csomagot nem kapta meg, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. Kérjük, győződjön meg róla, hogy ellenőrzött minden olyan lehetőséget ahol a csomag lehet.
Mennyi időbe telik egy rendelés szállítása?
Minden rendelést a pénztárnál megadott szállítási időn belül szállíttatunk ki, a választott szállítási módtól függően. Átlagosan 15 napot vesz igénybe.
Milyen szállítást kérhetek?
Rendelheti házhozszállítással illetve Csomagautomatába vagy Csomagpontra a termékeket. Átlagosan a szállítás feladástól számítva maximum 2 munkanap.
Elérhető szállítási módok:
GLS Házhozszállítás
GLS Csomagpont/Csomagautomata
Foxpost Csomagautomata
Foxpost Házhozszállítás
Visszaküldés
Mi a visszaküldés szabályzata?
Minden visszaküldést egy munkatársunk dolgoz fel 14 munkanapon belül a kézbesítéstől számítva. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ha a általunk biztosított futárszolgálatot használja, a visszaküldés 2-3 hétig is eltarthat.
Kérjük, hivatkozzon a visszaküldési követési számára a visszaküldés állapotának ellenőrzéséhez. Ha a általunk biztosított futárszolgálatot kérte, a követési szám a címkén található, amelyet e-mailben küldtünk Önnek. Ha nincs meg az e-mail, kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal.
Igen, biztosítunk futárszolgálatot Magyarország területén. GLS futárszolgálatot tudunk biztosítani aminek díja 2190 Ft. Ez az össze levonásra kerül a visszatérítés összegéből.
Visszaküldtem a terméket, de még nem kaptam visszatérítést. Hogyan ellenőrizhetem a visszaküldés állapotát?
Minden visszaküldést egy munkatársunk dolgoz fel 14 munkanapon belül a kézbesítéstől számítva. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ha a általunk biztosított futárszolgálatot használja, a visszaküldés 2-3 hétig is eltarthat.
Kérjük, hivatkozzon a visszaküldési követési számára a visszaküldés állapotának ellenőrzéséhez. Ha a általunk biztosított futárszolgálatot kérte, a követési szám a címkén található, amelyet e-mailben küldtünk Önnek. Ha nincs meg az e-mail, kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal.
Mi történik azokkal a visszaküldött csomagokkal, amelyek eltűnnek?
Azt javasoljuk, hogy a visszaküldéseket közvetlenül a futárnak adják át, hogy bizonyító erejű papirt kapjanak a visszaküldésről. Nem vállalunk felelősséget azokért a visszaküldésekért, amelyek elvesznek és nem az általunk biztosított futárszolgálatot választotta.
Hogyan adhatok hozzá egy lemaradt terméket a visszaküldésemhez?
Ha egy terméket kihagytak az eredeti csomagból, új visszaküldést kezdeményezhet az elmaradt termékre. Ha még nem küldte vissza a termékeket, egy rendeléssel együtt küldheti vissza mindet.
Hogyan mondhatom le a visszaküldésemet?
Ha már nem kívánja visszaküldeni a rendelését, kérjük, hívja fel az ügyfélszolgálatot a visszaküldés lemondásához vagy E-mailben jelezze. A visszaküldés automatikusan lemondásra kerül, ha a megadott határidőig nem küldik vissza.
Kötelező a általatok biztosított futárszolgálatot használnom visszaküldés esetén?
Nem, nem kötelező a általunk biztosított futárszolgálatot használnia, az Ön által legjobban preferáált módon is visszajuttathatja a terméket. Kérjük, válasszon megbízható szállítási módot, és őrizze meg a nyomonkövetési számát. Ha saját szállítási módot választ, a 2190 Ft szállítási díjat nem vonjuk le a visszatérítendő összegből.
Viszonteladó
Hogyan lehetek viszonteladó?
Érdeklődik a termékeink iránt és szeretne viszonteladó lenni? Küldjön nekünk e-mailt a viszontelado@doralian.hu címre, hogy további tájékoztatást tudjunk adni.